-
Kur bashkëbisedoni me një person me aftësi të kufizuara, aty ku është e mundur dhe kryesisht kur këto biseda janë të gjata, merrni një karrige dhe pozicionohuni përballë personit, në lartësi të ngjashme me të.
Nëse kjo nuk është e mundur, mbani një largësi të caktuar nga personi (jo shumë afër) në mënyrë që personi mos të lodhet apo sforcohet për t’ju parë në sy apo biseduar me ju.
-
Nëse jepni shërbimet dhe banaku i sportelit apo recepsionit është shumë i lartë, duhet të dilni përpara tij dhe të shërbeni personin në këmbë. Për lehtësi duhet të keni një mbështetëse të dokumenteve, nëse personit me karrige me rrota i duhet të firmosë.
-
Nëse ndërtesa ka disa hyrje ose dalje, korridore apo rrugë, duhet të ketë shenja të vendosura, ose duhet t’i shpjegohet personit që përdor karrigen me rrota (ose atyre që përdorin paterica apo bastun) ato pjesë që janë të aksesueshme. Stafi, si për shembull rojet apo recepsionistët duhet të dinë ku janë ashensorët apo rrugët më të lehta për të arritur destinacionin.
-
Personat që përdorin paterica apo bastun mund të humbasin ekuilibrin nëse i kapni për krahu, prandaj duhet të shmangen veprime të tilla.
-
Mos i kërkoni personave që janë në karrige me rrota, apo që përdorin paterica ose shkop t’ju mbajnë sende.